15,6"-os érintőképernyős POS terminálok rugalmas, mindenre kész felhasználással
A Custom TREK 15.6" POS terminál egy olyan mindenes érintőképernyős rendszer, amire bátran ráépítheted a teljes értékesítési és önkiszolgáló folyamataidat. A 15,6 hüvelykes, Full HD felbontású, kapacitív érintőkijelző nemcsak elegáns, hanem rendkívül jól olvasható felületet ad a kasszaszoftvernek, a vendégkijelzőnek vagy a konyhai kijelzőrendszernek (KDS). Az integrált állvány letisztult, stabil alapot biztosít a pulton, a kábelek rendezett elvezetésével pedig professzionális összképet kapsz, akár egy kisebb butikban, akár egy nagy forgalmú élelmiszerüzletben használod.
Rugalmasság a hardverben és az operációs rendszerben
A TREK 15.6" különböző Intel processzor konfigurációkkal érhető el, így teljesítményben az egyszerűbb kasszafeladatoktól a komplex, több kijelzős front office megoldásokig mindent lefedhetsz. A Full HD, True Flat érintőpanel gyors, pontos érintésérzékelést ad, ami felgyorsítja a pénztárosok munkáját és az önkiszolgáló felületek használatát is. A rendszer erőssége, hogy széles operációs rendszer támogatással érkezik: választhatsz Windows 10 IoT-t, Windows 11 Pro / IoT-t, sőt a TREK minősítéssel rendelkezik a ChromeOS Flex futtatására is, illetve operációs rendszer nélküli konfigurációban saját Linux buildet is telepíthetsz. Így ugyanazt a hardverplatformot többféle projektre, eltérő szoftverkörnyezetekben is újra felhasználhatod.
Gazdag csatlakoztathatóság és kategória szintű kínálat
A TREK 15.6" POS terminál USB-A, USB-C, Ethernet (RJ45) és opcionális Wi-Fi 6 csatlakozásokkal támogatja a tipikus POS perifériákat: blokknyomtatókat, szkennereket, ügyfélkijelzőket, fizetési terminálokat és mérlegeket. A kategóriában a TREK Intel 15.6" mellett megtalálod a TREK Android 15.6" változatot, a nagyobb TREK Intel 21.5" és TREK Android 21.5" modelleket, valamint olyan Windows alapú POS PC-ket, mint az ARAGON, a DAYTONA, a TP6, a PATH15 vagy az Androidos SILK II. Ezekkel a gépekkel egységes családként tudsz gondolkodni: például TREK 15.6" terminált használhatsz a fő kasszasoron, DAYTONA vagy TP6 megoldást a kisebb pultokon, míg a 21,5 hüvelykes TREK gépeket információs vagy önkiszolgáló pontokon vetheted be.
Felhasználási területek, minőség és üzemeltetés
A TREK 15.6" és a kapcsolódó POS terminálok a legegyszerűbb butik kasszától a nagy láncok többpultos, több kijelzős rendszeréig jól használhatók. A kiskereskedelemben klasszikus kasszaterminálként vagy ár- és promócióellenőrzőként, a vendéglátásban pultos POS-ként és konyhai kijelzőként, a szállodákban recepciós munkaállomásként, a jegyértékesítésben beléptető és jegynyomtató állomásként dolgoznak. A robusztus, „retail-hardened” kialakítás, a cseppálló frontpanel és a folyamatos gyártói támogatás segít abban, hogy a terminál ellenálljon a mindennapi terhelésnek, a hosszú nyitvatartásnak és a forgalmas környezetnek.
A megbízható működéshez azonban a megfelelő üzemeltetés is kulcsfontosságú. Érdemes gondoskodnod a stabil tápellátásról, a hőmérséklet és páratartalom kontrolljáról, valamint a pult tisztán tartásáról, hogy a szellőzők ne tömődjenek el. A rendszeres karbantartás – a ventilátorok és hűtőbordák portalanítása, a kábelek és csatlakozók ellenőrzése, a szoftverfrissítések elvégzése – jelentősen csökkenti a váratlan leállások kockázatát, és meghosszabbítja a teljes POS park élettartamát.
Helyi műszaki támogatás és finanszírozási opciók
A TREK 15.6" bevezetésénél érdemes olyan partnerrel dolgoznod, aki nemcsak a hardvert, hanem a helyi műszaki támogatást, szervizt és üzemeltetési tanácsadást is biztosítja. Egy tapasztalt integrátor segít a megfelelő konfiguráció (processzor, memória, háttértár, OS) kiválasztásában, a perifériák összehangolásában és abban is, hogy a POS terminál jól illeszkedjen a meglévő hálózati és biztonsági környezetedbe.
Ugyanilyen fontosak a finanszírozási és logisztikai megoldások. A raktárkészleten elérhető eszközökkel gyorsan elindíthatod az első telepítéseket, míg az időzített árubeérkezés segít a nyitásokhoz, átépítésekhez igazítani a projektet. A különböző szállítási módokkal (expressz, standard vagy költségoptimalizált gyűjtő) a költségkeretedhez és ütemtervedhez igazíthatod a logisztikát, a professzionális vámkezelés és szállítmányozás pedig több országra kiterjedő projektek esetén is biztonságot ad. Az utólagos fizetés, a devizás számlázás és a projektre szabott egyedi ajánlatok lehetővé teszik, hogy a TREK 15.6" és a kapcsolódó POS terminálok beruházását rugalmasan illeszd a vállalat pénzügyi folyamataihoz.
GYIK – gyakran ismételt kérdések
Kérdés: Milyen feladatokra alkalmas a TREK 15.6" POS terminál?
Válasz: A TREK 15.6" klasszikus kasszaterminálként, önkiszolgáló állomásként, konyhai kijelzőként, ár- és promócióellenőrzőként, illetve információs pultként is használható, így egyetlen hardverrel több front office folyamatot is lefedhetsz.
Kérdés: Milyen operációs rendszerekkel használhatod a TREK 15.6"-ot?
Válasz: A készülék támogatja a Windows 10 IoT és Windows 11 verziókat, minősítve van ChromeOS Flex futtatására, illetve OS nélküli konfigurációban egyedi Linux rendszert is telepíthetsz rá.
Kérdés: Milyen környezetben ajánlott a TREK 15.6" és a kapcsolódó POS terminálok használata?
Válasz: Kiskereskedelemben, vendéglátásban, szállodákban, jegyértékesítésben és szórakoztatóipari helyszíneken érzi magát otthon, ahol fontos a gyors kiszolgálás, a folyamatos rendelkezésre állás és az egységes pultkép.
Kérdés: Milyen finanszírozási és logisztikai támogatás érhető el POS projektekhez?
Válasz: A raktárkészletből elérhető modellek mellett időzített szállítást, többféle szállítási módot, vámkezelési támogatást, utólagos fizetést, devizás számlázást és projektre szabott egyedi ajánlatokat is igénybe vehetsz.