Budapesti központ
Lengyel József
Győrfi József
Tóth Gergely
Szállítási feltételek és módok
A szállítás költségét a rendszer automatikusan számolja. Ezt a következőképpen lehet ellenőrizni: a kosárra kattintva a kosárba tett termékek alatt megjelenik egy piros felirat, hogy „Vásárolj még …-Forintért nem akciós terméket és a szállítás ingyenes lesz!” vagy „A te esetedben már ingyenes a szállítás!”.
Amennyiben a szállítás nem ingyenes, azt a pénztárnál a választható szállítási módnál pontosan számolja a rendszer. (A személyes átvétel minden esetben ingyenes, a csomagpontos szállítás pedig olcsóbb, mint a futárral történő kiszállítás.)
A rendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik. A csomag összetételén, a szállítási címen, néven stb. a csomag kipostázva értesítésig tudunk módosítani!
A szállítás módját a rendszer szintén automatikusan mutatja. Amennyiben valamelyik szállítási mód nem jelenik meg, annak oka van. Ez jelentheti azt, hogy a csomag törékeny vagy a súlya/mérete meghaladja azt a határt, hogy pl. PickPack pontra kiküldhető legyen. stb..
több dologtól is függ. A beérkezett rendelések számától, a szállító cég leterheltségétől, a fizetés módjától, illetve hogy a rendelt termék, termékek raktáron vannak-e. A termékeknél a készlet információ jelzi, ha a megrendelni kívánt termék raktáron van. Ha nincsen raktáron, akkor azt a terméknél a készlet információban, a kosár oldalon a terméknél, és a rendelés leadása után automatikus e-mailben is jelezzük, illetve az ügyintézőnk e-mailben vagy telefonon is megkeresi ezzel kapcsolatban a rendelés feldolgozásakor.
Általánosságban elmondható, hogy ha minden megrendelt termék készleten van és a fizetés készpénzzel, utánvéttel vagy bankkártyával történik:
Leggyorsabban az utánvétes vagy internetes bankkártyás fizetéssel készleten lévő termékekre leadott rendeléseket tudjuk kiszolgálni! (A visszaigazolás után 1 munkanapon belül 99%-ban megtörténik a szállítás.)
Amennyiben a megrendelés előreutalással lett leadva, úgy az áru csak a pénzügyi teljesítés visszaigazolása után kerül kiküldésre/előkészítésre.
Az ingyenes szállítás feltételei:
Akinek kedvezménye van, az választhat a kedvezménye, vagy az ingyenes kiszállítás között (Amivel jobban jár a vevő, mi azzal számolunk automatikusan.)
A személyes átvétel általában 1 munkanapon belül átvehető abban az esetben, ha a rendelésben lévő termékek raktáron vannak. Kérjük a második, nem automatikus e-mailt várják meg, hogy pontosan mikortól lehet átvenni a csomagot!
Bizonyos termékek pl.: csocsóhoz felső üveg kizárólag csak személyes átvételre rendelhetőek, mert túl sérülékenyek.
A megrendeléseket a Trans-O-Flex futárszolgálat segítségével, utánvéttel, vagy előre átutalással teljesítjük. A szállítás költségét az aktuális díjszabás alapján a vevő viseli 12.000 Ft alatti rendeléseknél, akciós termékek és túlsúlyos csomag esetén.
A kiszállítás általában 1-2 munkanapon belül történik meg.
A kiszállítás 8-17 óra között hétköznap történik, ezért célszerű munkahelyre kérni a csomagot. A kiszállítás várható időpontjáról a futár sms értesítést küld. Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, hagyni fog a futár egy értesítőt, majd a kapcsolatfelvétel után DÍJMENTESEN kézbesíti a csomagot a 2. alkalommal. Ha nem megfelelő az sms-ben kapott időpont, akkor kérjük az sms-ben lévő számon, a futárral felvenni a kapcsolatot, vagy az sms-ben küldött linken lehetőség van időpontot és kiszállítási helyet módosítani.
Kiszállítási időpontot nem tudunk a futárszolgálattól kérni. Amennyiben konkrét napra (kizárólag munkanap) érkezik kérés, azt 99%-ban meg tudjuk oldani. Ekkor ezt a megjegyzés rovatba kérjük szépen beírni.
Az akciós, illetve a 12.000 Ft alatti csomagok futárszolgálattal történő szállítási költségét az alábbi táblázatban találja.
Tömeg | Szállítási költség (bruttó) |
0-20 kg | 1270 Ft |
20-30 kg | 1480 Ft |
30-40 kg | 3050 Ft |
40-120 kg | 4900 Ft |
120 kg-tól vagy túlméretes csomag | egyedi ajánlatot adunk |
A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható több mint 600 Pick Pack Pont valamelyikében.
A Pick Pack Pont-ok általában olyan hírlapüzletek (Riley/Inmedio), OMV töltőállomások, amelyek frekventált helyeken találhatóak és viszonylag hosszú nyitvatartási idővel rendelkeznek. A legtöbb PickPack ponton lehetőség van bankkártyás fizetésre is. (A csomag átvételét megelőzően a www.pickpackpont.hu oldalon található Letölthető boltlistából lehet az adott Pick Pack Pontban rendelkezésre álló fizetési módokról tájékozódni.)
Mikor érdemes PickPack pontot választani?
A csomag Pick Pack Pontra történő megérkezésekor e-mailben értesítést küld a rendszer. Ettől az időponttól számítva 1 hétig átvehető a termék.
Pontos nyitvatartási adatok és a boltokra vonatkozó egyéb információ a www.pickpackpont.hu/atveteli-pont oldalon található.
Csomagkövetés az alábbi linken lehetséges: www.pickpackpont.hu/csomagkereso
A PickPack pont központi ügyfélszolgálatának elérhetősége: +36 1 803 6300, [email protected]
H-P: 7:00 – 20:00
Ügyelet: Sz-V: 10:00 – 12:00, +36 30 619 3070
Amennyiben a rendszer nem ajánlott fel PickPack pontot, mint szállítási módot, az azt jelenti, hogy olyan termék is van a kosárban, aminek a mérete vagy súlya meghaladja a PickPack pontra kiküldhető értéket. A csomag súlya maximum 20 kg, mérete legfeljebb 60 x 60 x 60 cm lehet.
A Novo Parts Trade Kft. a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja az ide vonatkozó törvények betartásával, és azt harmadik személynek semmilyen körülmények között nem adja ki
Kellemes Vásárlást kívánunk!