vásárlással kapcsolatos információk:
A vásárlás folyamata
- A termék kategóriák a bal oldalon találhatóak
- A kategóriára húzva a kurzort kiválaszthatóak az alkategóriák
- Ekkor kilistázódnak az alkategóriához tartozó termékek
- A listában látható a termékek bruttó ára, képe, készletinformációja, illetve ha éppen akciós az adott termék, akkor az akciós ár is
- A készlet információ megmutatja, hogy az adott raktárban az adott termékből hány darab van éppen készleten. A készlet információ 5 percenként frissül. Webes rendelés esetén mindkét készlet elérhető. Személyes vásárlás alakalmával arra érdemes figyelni, hogy bár egy címen található minkét raktárunk, de eltérő nyitva tartással működik. A központ kizárólag hétköznap 9-17 óra között van nyitva. A szaküzlet hétköznap 9-19 óra, valamint szombaton 9-18 óra között tart nyitva. Amennyiben a „Nincs készleten” felirat szerepel a terméknél, akkor az azt jelenti, hogy a termék megrendelhető, de a szállítási határidő lehet 2 nap vagy 2 hónap is. Pontos szállítási határidő ügyfélszolgálatunktól kérdezhető. +36 20/982-9168 vagy [email protected] Amennyiben a központban vagy a szaküzletben készleten van a termék, az azt jelenti, hogy azonnal, raktárról tudjuk szállítani a terméket (ami általában 1-2 munkanap, kivéve, ha előre átutalást választ fizetési módként, mert akkor több időbe telik. Bővebb tájékoztatás a fizetési módok menüpontban található)
- Ha nem tudni, melyik kategóriában található a keresett termék érdemes beírni a termék nevét vagy egy kulcsszót a lap tetején lévő keresőbe.
- A termék listában a termék nevére vagy képére kattintva a termékről részletesebb információ található.
- A termék oldalon a mennyiség is megadható, így egyszerre több darabot is a kosarába lehet tenni.
- A webáruház jobb felső sarkában látható a KOSÁR nevű információs doboz, itt látható hogy mi van jelenleg a kosarában, illetve itt van a fizetés gomb is.
- A kosár tartalmát a „kosár” szövegre kattintva lehet megtekinteni.
- Amennyiben befejezte a vásárlást, a „tovább a fizetéshez” gombra kattintva lehet eljutni arra az oldalra, ahol be lehet lépni vagy a megrendelés véglegesítéséhez szükséges információkat kell megadni. A számlázási adatok megadása után lehet a szállítás módját kiválasztani. Ugyanitt lehet megadni a szállítási címet is, amennyiben eltér a számlázási címtől.
- Fontos, hogy olyan szállítási cím legyen megadva, ahol napközben 8-17 óra között át tudja venni a csomagot. Sok esetben érdemes a munkahelye kérni a csomagot.
- Amennyiben van kuponkód, akkor azt a szállítási adatok kitöltése után lehet egy külön sorban megadni.
- Ezután a „fizetési mód megadása” gombra kattintva a következő oldalon lehet a fizetési módot kiválasztani:
- Amennyiben az internetes kártyás fizetést választotta, mi azonnal visszaigazolást kapunk a tranzakció sikerességéről, és pár munkanapon belül kiszállítjuk a csomagot.
- Amennyiben utánvételt választott ez azt jelenti, hogy a kézbesítéskor kell csak fizetni.
- Amennyiben előreutalással szeretne fizetni, akkor a rendelés feldolgozása után küldünk egy előlegbekérőt e-mailben. Az előlegbekérőben található minden az utaláshoz szükséges információ.(számlaszám, fizetendő összeg stb.) Kérjük megvárni ezt az e-mailt, és csak utána átutalni az összeget. Érdemes a spam/levélszemét mappát is figyelni, mert a melléklet miatt előfordulhat, hogy a levelező rendszer ebbe a mappába teszi a levelet. Amennyiben az előlegbekérő nem érkezik meg egy munkanap alatt, akkor kérjük felvenni velünk a kapcsolatot! (20/9829168) Általában 2-3 munkanap szokott lenni a szállítási idő, attól a naptól számítva, hogy az átutalás megtörtént. Ez a leglassabb fizetési mód.
- A fizetési mód kiválasztása után van lehetőség megjegyzést írni nekünk-
- Amennyiben minden adat megfelelő: a „rendelésem elküldése gombra” kattintva a rendelés véglegesíthető.
- Miután a „rendelésem elküldése” gombra kattintás megtörtént, megjelenik a sikeres rendelést jelző szöveg és rendszerünk azonnal küld egy automatikus visszaigazolást. A rendelésen ezután már nem lehet változtatni csak telefonon (20/9829168) tudunk módosítani. A rendeléséről, akkor is érkezik visszaigazolás, ha az internetes bankkártyás fizetés valamiért nem sikerült. A rendelés ebben az esetben is él, telefonálni fogunk, vagy e-mail írunk, hogy egyeztessünk. Amennyiben mindenképp bankkártyával szeretne fizetni, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, mert törölni kell a rendelést és utána lehet újra megpróbálni kártyával kifizetni azt.
- Ha esetleg nem érkezik e-mail tőlünk, sem a regisztrációt követően, sem a rendelésről, lehetséges, hogy véletlenül rossz e-mailet adott meg, vagy az e-mail szolgáltató a SPAM/levélszemét mappába rakta azt. Amennyiben ott sincsen, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
Regisztráció
- A weblap használatához, termékeink megtekintéséhez nem kötelező a regisztráció
- A vásárláshoz sem szükséges regisztrálni.
- Lehetőség van regisztrálni vásárlás előtt, de nem kötelező. Azonban a vásárlás befejezésekor a rendszer automatikusan regisztrálja a vásárlót és erről e-mailt küld. Az e-mailben található a belépéshez szükséges jelszó. Kérjük minden esetben ellenőrizni a SPAM/levélszemét mappát.
- Nagyon fontos, hogy a regisztráció során megadott adatok és elérhetőségek pontosak legyenek. Az ekkor megadott adatokra küldjük a rendeléssel kapcsolatos értesítéseket.
- Amennyiben nem érkezett meg a regisztrációt megerősítő e-mail vagy a megadott adatok hibásak, kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
- A regisztráció során megadott adatokat semmilyen körülmények között nem adjuk ki harmadik félnek.
Hírlevél
- Hírlevelet csak akkor küldünk, amennyiben ez a szolgáltatás a regisztráció során be lett jelölve.
- Hírlevelet viszonylag ritkán küldünk, maximum hetente egyszer. A hírlevélből lehet értesülni az aktuális akcióinkról, a nyereményjátékokról, rendezvényekről valamint a törzsvásárlói akciókról. A hírlevélről bármikor leiratkozhat, vagy feliratkozhat rá. Ehhez elég a weboldalunk alján megadni az e-mail címét és a kívánt hírlevélkategóriát kiválasztani.