Budapesti központ
Lengyel József
Győrfi József
Tóth Gergely
Gyakori kérdések
Át tudom venni a kinézett terméket személyesen?
Lehet kártyával fizetni?
Mennyibe fog kerülni a szállítás?
Függ-e a szállítási költség a fizetési módtól?
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Mikor ingyenes a szállítás?
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
Milyen szállítási módok vannak?
Szállítással kapcsolatos kérésem lenne…
Átveheti más a rendelésemet?
Minden termék készleten van, ami a webáruházban található?
Nincs készleten a termék, megrendelhetem?
Kinéztem valamit a weboldalon régebben, de most nem találom. Miért ?
Számlát szeretnék, de a szállítási címem más…
Módosítani szeretnék a már leadott rendelésen…
Problémám van a megrendelt termékkel, mit tegyek?
Hiányosan kaptam meg a csomagomat, mit tegyek?
Elállhatok a vásárlástól?
Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?
Kereskedő vagyok. Vásárolhatok nagykereskedelmi áron?
Nem vagyok kereskedő, de nagy tételben vásárolnék. Kaphatok árengedményt?
Bejegyzett Sportklub nevében vásárolok, kaphatok kedvezményt?
Regisztrációkor érdemes feliratkozni a hírlevélre?
Elfelejtettem a jelszavamat...
Bruttó vagy nettó árak?
Kérdés: Lehet személyesen is vásárolni?
Igen. A személyes vásárlás az alábbi címen lehetséges:
Novo Parts Trade Kft.1158 Budapest, Késmárk u.32
A szaküzletben lévő termékek megvásárolhatóak minden hétköznap 9-19 óra között, valamint szombaton 9-18 óra között.
A központi raktárban lévő termékek kizárólag hétköznap 9-17 óra között elérhetőek.
Kérdés: Át tudom venni a kinézett terméket személyesen?
Igen, amennyiben rendeléskor személyes átvétel van megjelölve és a termék a központban vagy a szaküzlet raktáron van. Ekkor visszaigazolást fogunk küldeni, hogy hány órától lehet átvenni a rendelést. A termékeket így 5 munkanapig lehet átvenni a szaküzlet nyitvatartási idejében. Hétköznap 9-19 és szombaton 9-18 óráig.
Kérdés: Lehet kártyával fizetni?
A weboldalunkon keresztül a készleten lévő termékeket ki lehet fizetni bankkártyával. A fizetés a CIB bank rendszerén keresztül biztonságosan zajlik.
A szaküzletben is lehet kártyával fizetni (kivéve American Express).
A legtöbb PickPack ponton, valamint a legtöbb futárnál is lehet bankkártyával fizetni.
Kérdés: Mennyibe fog kerülni a szállítás?
Erről részletes leírást található a Szállítási információk menüpontban, vagy ide kattintva: szállítás
Kérdés: Függ-e a szállítási költség a fizetési módtól?
Nem. Teljesen mindegy, hogy kártyával, előreutalással vagy utánvéttel történik a vásárlás, minden esetben ugyanannyi lesz a fizetendő végösszeg
Kérdés: Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Erről részletes leírás található a fizetési módok menüpontban vagy ide kattintva: fizetés
Kérdés: Mikor ingyenes a szállítás?
A megrendelt termékek bruttó értéke meg kell, haladja a 12.000 Ft-ot
nem lehet akciós, vagy 30 kg súlyt meghaladó termék a kosárban
csak a webáruházunkban leadott rendelésekre vonatkozik
kizárólag Magyarországi címre szállítás esetén
akciós és nem akciós termékek vegyes rendelése esetén a nem akciós termékek bruttó értéke meg kell haladja a bruttó 12.000Ft-ot
akinek kedvezménye van, az választhat a kedvezménye, vagy az ingyenes kiszállítás között (Amivel jobban jár a vevő, mi azzal számolunk automatikusan.)
Kérdés: Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
Bővebb információ itt található:
Általánosságban elmondható, hogy ha minden megrendelt termék készleten van és a fizetés készpénzzel, utánvéttel vagy bankkártyával történik:
A csomagot személyes átvétel esetén 1 munkanapon belül át lehet venni
A futárszolgálat a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a csomagot
A PickPack ponton 2-3 munkanapon belül át lehet venni a csomagot.
Leggyorsabban az utánvétes vagy internetes bankkártyás fizetéssel készleten lévő termékekre leadott rendeléseket tudjuk kiszolgálni! (A visszaigazolás után 1 munkanapon belül 99%-ban megtörténik a szállítás.)
Kérdés: Milyen szállítási módok vannak?
Erről részletes leírás található a Szállítási információk menüpontban, vagy ide kattintva: szállítás
Kérdés: Szállítással kapcsolatos kérésem lenne…
Erre is van lehetőség. A legegyszerűbb mód, ha a rendelés végén a megjegyzés rovatba be van írva a kérés. A futárszolgálattal kapcsolatban a kiszállítás időpontja hétköznap 8-17 óra között van. Időpontra nem .tudunk kiszállítást kérni. Ugyanakkor lehetőség van adott napra kérni a terméket. Nem tudjuk garantálni, hogy minden kérést teljesítünk, de a tőlünk telhetőt megtesszük. Ha nem tudjuk a kérést teljesíteni, fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot a lehető legjobb megoldással kapcsolatban.
A futárcéggel lehet egyeztetni, ha az sms-ben kapott kiszállítási idő nem megfelelő.
Kérdés: Átveheti más a rendelésemet?
Személyes átvétel és futárszolgálattal való kiszállítás során: IGEN.
Amennyiben PickPack pontra megy a csomag: NEM. A PickPack ponton a rendelés leadásakor megadott néven, személyigazolvány bemutatásával lehet átvenni a csomagot. (Amennyiben más venné át a csomagot érdemes az ő nevére leadni a megrendelést vagy ezt a megjegyzés rovatba beleírni és akkor mi jelezni tudjuk a PickPack pont felé.)
Kérdés: Minden termék készleten van, ami a webáruházban található?
A weboldalon a termékeknél készlet információ található, ami 5 percenként frissül, Zöld pipával jelöljük, amennyiben készleten van a termék, alatta látszik a darabszám, és hogy a szaküzletben (kint a boltban a polcon) található-e a termék vagy a központi raktárban (hétköznap 9-17). Piros színnel jelöljük, ha a termék nincs készleten A webáruházban található termékek nem feltétlenül vannak mindig raktáron, mivel gyorsan változik a raktárkészletünk és a választék, hiszen nagykereskedelmi tevékenységet is folytatunk. Szezonban sokkal gyorsabban fogynak a termékek, mint szezonon kívül. Ilyenkor előfordulhat, hogy a kinézett termék mire megérkezik hozzánk már nincs meg a boltban. Ezt úgy lehet megelőzni, ha személyes átvételes webes rendelést adnak le az adott termékre. ( Ebben az esetben kérjük megvárni a második, nem automatikus e-mailünket, amiben jelezzük, hogy a termék mikortól átvehető!)
Kérdés: Nincs készleten a termék, megrendelhetem?
A weboldalon található termékek attól függetlenül, hogy készleten vannak-e megrendelhetőek.
Amennyiben a termék nincs raktáron, rövid időn belül fel fogjuk venni a kapcsolatot a rendeléssel kapcsolatban. Legtöbb esetben e-mailt küldünk a várható beszerzési időről és ilyenkor várjuk a választ, hogy megvárják-e a beérkezést vagy inkább másik terméket választanak. Természetesen arra is van lehetőség, hogy a rendelést töröljük, amennyiben nincs megfelelő helyettesítő termék vagy nagyon hosszú a beszerzési határidő.
Kérdés: Kinéztem valamit a weboldalon régebben, de most nem találom. Miért ?
A webáruházban általában 2900-3000 árucikk van, viszont a valódi teljes választék több mint 6000 termék.
Mivel gyakran változik a készlet és a választék is, ezért hosszabb-rövidebb időre egyes árucikkek "inaktív" állapotba kerülhetnek. Amennyiben nem találja a keresett terméket vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (20/9829168)
Ez az esetek többségében azt jelenti, hogy ami nincs, illetve még nem volt azt is beszerezzük Önnek amennyiben lehetséges!
Kérdés: Számlát szeretnék, de a szállítási címem más…
Számlát minden esetben adunk. Ha nincs kitöltve a cégnév, abban az esetben a vevő nevére lesz kiállítva. A számlázási adatoktól eltérő szállítási címet a szállítási mód megadásakor lehet megadni.
Kérdés: Módosítani szeretnék a már leadott rendelésen…
Amennyiben még nem dolgoztuk fel a rendelést, akkor természetesen tudjuk módosítani. A leggyorsabb és legbiztosabb mód, ha telefonon egyeztetünk. Telefonszámunk: +36 20/982-9168
Amennyiben kiegészítés lenne, érdemes leadni egy új megrendelést és a megjegyzés rovatba beleírni, hogy a … rendelési számon lévő rendeléssel együtt kéri kiszállítani. E mellett érdemes telefonon is hívni minket. Fontos, hogy a második/kiegészítő rendelésnél, amennyiben a rendszer szállítási költséget számol ne a bankkártyás fizetés legyen kiválasztva, mert ezt utólag nem tudjuk jóváírni.
Kérdés: Problémám van a megrendelt termékkel, mit tegyek?
Mindenképpen vegye fel velünk a kapcsolatot. Amennyiben a termék hibás írásban, fényképet csatolva várjuk az összefoglaló levelet a problémáról. [email protected]
Megkeresésére a lehető leggyorsabban fogunk válaszolni. A jogos panaszokat minden esetben rövid időn belül korrekt módon kezeljük.
Kérdés: Hiányosan kaptam meg a csomagomat, mit tegyek?
Amennyiben tud telefonáljon (20/9829168), ha nem tud akkor e-mailt várunk a problémáról. [email protected] Az esetlegesen kifelejtett terméket saját költségünkre a legrövidebb időn belül pótoljuk.
Kérdés: Elállhatok a vásárlástól?
Amennyiben a webodlalunkon vásárolt 14 naptári napig jogában áll a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Ebben az esetben a termékeket saját költségen kell visszajuttatni hozzánk. Amennyiben a termékek hibátlan (nem látszik rajtuk a használat) állapotban vannak, mi vissza fogjuk fizetni a termékek vételárát. Ha hibát tapasztalunk, akkor a hiba mértékét levonjuk az árból és csak a fennmaradó összeget adjuk vissza. Minden esetben kérjük a darts nyilakat úgy kipróbálni, hogy nem a saját tollát, szárát használva különböző szektorokba dobni. Ezzel a testek összekoccanása elkerülhető és így teljes áron tudjuk majd a szettet visszavenni, amennyiben nem áll kézre.
A vásárló a termék használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozik az eladó felé.
Kérdés: Milyen módon kell visszaküldenem a terméket?
Amennyiben vissza szeretne juttatni hozzánk egy terméket, kérjük alaposan becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön. A csomagot a Novo Parts Trade Kft nevére és a 1158, Budapest Késmárk u. 32-es címre kérjük elküldeni. Kérünk szépen egy papírt a termék mellé beletenni, amin az alábbi információk megtalálhatóak:
kitől érkezett
mikor lett vásárolva
milyen néven lett vásárolva, számlaszám
miért lett visszaküldve
milyen telefonszámon tudunk egyeztetni.
Kérdés: Kereskedő vagyok. Vásárolhatok nagykereskedelmi áron?
Igen, természetesen, amennyiben kereskedelmi mennyiségben vagy értékben történik a vásárlás. Igen sok gyártó és kereskedő céggel állunk üzleti kapcsolatban és természetesen szívesen fogadjuk a viszonteladókat, amennyiben fizikai bolttal rendelkeznek és nem csak webáruházat üzemeltetnek. Az ezzel kapcsolatos részleteket személyes kapcsolatfelvétel során szoktuk egyeztetni. A kapcsolatfelvétel az alábbi elérhetőségeken lehetséges: mobil: +36 20/982-9168 , e-mail: [email protected]
Kérdés: Nem vagyok kereskedő, de nagy tételben vásárolnék. Kaphatok árengedményt?
Igen, természetesen. Az árengedmények mértéke nagymértékben eltérhet egymástól és sok mindentől függ. Általában az a bevett szokás, hogy a kis értékű árucikkekből (1000 Ft/db) minimum 100 db-ot a nagy értékű cikkekből (100.000 Ft) minimum 5 db-ot kell vásárolni és kifizetni egyszerre, hogy árengedményt tudjunk adni. Ilyen jellegű igény esetén kérjük felvenni a kapcsolatot valamelyik kereskedő kollégánkkal. . A kapcsolatfelvétel az alábbi elérhetőségeken lehetséges: mobil: +36 20/982-9168 , e-mail: [email protected]
Kérdés: Bejegyzett Sportklub nevében vásárolok, kaphatok kedvezményt?
Igen. A Sportklubok a legtöbb esetben a normál árból 25% kedvezménnyel vásárolhatnak. (Egyes termékek ez alól kivéltet képeznek, pl. Eurodart alkatrészekből csak maximum 10% kedvezményt tudunk adni) A klub vezetője és még egy a klub vezető által meghatalmazott tag vásárolhat kedvezménnyel. A klub rendelésnek meg kell haladnia a bruttó 20.000 Ft-ot, valamint egyértelműen látszódnia kell, hogy a rendelés nem csak egy tag szükségleteit fedezi. A kedvezményt a normál árból számítjuk és a szállítási költséget felszámoljuk.
Kérdés: Regisztrációkor érdemes feliratkozni a hírlevélre?
Mindenképpen érdemes feliratkozni a hírlevelünkre, hiszen ez az egyetlen módja, hogy a különleges ajánlatainkról időben értesíthessük, mely általában nyereményjáték, illetve 20%-40% árengedménnyel járó akció.
Nem küldünk napi, vagy heti rendszerességgel hírlevelet. A feliratkozásra természetesen később is van lehetőség. A weboldalunk alján található hírlevél feliratkozás mezőit kitöltve lehet regisztrálni.
Kérdés: Elfelejtettem a jelszavamat...
Semmi gond. A belépésre kattintva az „Elfelejtetted jelszavadat?” gombon lehet új jelszót igényelni. Az e-mail cím kitöltése után az új jelszót kérek gombra kattintva a rendszer automatikus üzenetben elküldi az új jelszót. Ezt utána az adataim menüpontban lehet módosítani.
Kérdés: Bruttó vagy nettó árak?
A weblapunkon látható árak bruttó árak. Az általános forgalmi adó mértéke 27%, könyvek esetén viszont csak 5%! A rendelés visszaigazolása során a rendszerünktől kapott automatikus e-mailben a bruttó ár szerepel.
A weblapunkon szereplő árakat a lehető legnagyobb gondossággal jelenítjük meg, de bármikor előfordulhat egy műszaki hiba folytán, hogy véletlenül nem a valós árat látja a weblapon. Amennyiben bármilyen kérdése van egy termék árával kapcsolatban, szívesen állunk rendelkezésére e-mailben vagy telefonon a 20/9829168-as számon.